Kortverblijf De Kouter

kortverblijf De Meers

Voor wie

Er kunnen zich verschillende situaties voordoen waardoor het tijdelijk moeilijker of onmogelijk is om op een veilige, comfortabele manier en met de gepaste zorg thuis te wonen. Kortverblijf kan dan de oplossing zijn voor deze tijdelijke situatie. Je kan maximum 60 dagen na elkaar, met een maximum van 90 dagen per jaar hiervan gebruik maken.

• Je kunt na een ziekenhuisopname niet meteen naar huis.
  • Jouw mantelzorger is tijdelijk uitgevallen of wil even op adem komen.
  • Jouw mantelzorger(s) gaan een paar weken op verlof.
  • kinesist mogelijk
  • Observatieperiode (omwille van verwardheid thuis, mentale achteruitgang, in kader van diagnosestelling)
kortverblijf De Meers

Ons aanbod

Kortverblijf De kouter heeft 10 erkende eenpersoonskamers. Deze woongelegenheden situeren zich op de afdeling Amazonelaan.

Elke kamer beschikt over:

• Een elektrisch hoog laag zorgbed
  • Aangepast zitmeubilair
  • Oproepsysteem
  • Toilet, lavabo en douche
  • Televisie en koelkast
  • Internettoegang
  • Ingebouwde kast met dubbele schuifdeur
eenpersoonskamer De Meers

Klik hier voor een overzicht van de huidige tarieven in WZC De Meers.

Wens je bijkomende informatie of wil je een kortverblijf vastleggen, dan kan je contact opnemen met onze sociale dienst. Zij verwelkomen je graag na afspraak. De website www.geriatro.com biedt een overzicht van deelnemende centra voor kortverblijf. Via verschillende zoekfuncties zoals gemeente en periode, kan je gemakkelijk op zoek gaan naar de voor jou geschikte vrije kamers. Eens je een kamer hebt gevonden, kan je eenvoudig een aanvraag doen via de website. Je aanvraag zal snel behandeld worden.