Pati Chérie

Spoorweglaan
Waregem

PatiChérie is opgericht door een passie voor bakken en een grote liefde voor zoetigheid en lekkernijen. Bij PatiChérie kan je terecht voor themataarten, smashcakes, dessertbuffetten, klein en groot gebak. Kortom alles wat kan gegeten worden bij een goed potje koffie of bij een leuk feestje. Wij hebben momenteel geen winkel, waardoor wij enkel op bestelling werken. Hierdoor kunnen wij een zeer ruim aanbod aanbieden op gebied van smaken en decoratie.  Allergenen? Wij kunnen gebakjes voorzien zonder suiker, lactose of gluten. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Heb je binnenkort een gelegenheid groot of klein? Of Heb je gewoon zin een een gebakje? Neem dan zeker contact met ons op via sociale media of via mail. (pati_cherie@hotmail.com

Hopelijk tot snel.

Zoete groetjes PatiChérie

Bakkerijen, patisserieën & chocolaterieën
Extra info
Patichérie bevindt zich in de Spoorweglaan 59, 8793 Sint-Eloois-Vijve. Ben je aan het juiste adres? Dit kan je steeds controleren door een kijkje te nemen door het raam naast de voordeur. Dit is steeds in thema gedecoreerd.

Pati Chérie

Routebeschrijving