Gevoelswereldspel

Gevoelens spelen een belangrijke rol in ons leven. Ze beïnvloeden ons gedrag in hoge mate en daarom is het zinvol ze te kennen en te begrijpen. Veel mensen vinden het echter lastig om hun gevoelens onder woorden te brengen. De ervaring leert dat dit makkelijker wordt door gebruik te maken van dit spel.

De bedoeling van het Gevoelswereldspel is jou met anderen in gesprek te brengen over hoe je situaties, mensen of een organisatie ervaart. Als gevolg daarvan zal jij je niet alleen bewuster worden van jezelf, maar kun je ook anderen beter gaan begrijpen.

Het Gevoelswereldspel heeft diverse gebruiksmogelijkheden, zowel in werk als privé, in groepen/teams als individueel.

ThemaGevoelens

Leeftijd: niet vermeld (jongeren en volwassenen)

Aantal spelers: er kan zowel individueel, als in groepsverband gespeeld worden

Duur: afhankelijk van de spelvorm, maar nooit langer dan 60 minuten

Kosten

Het materiaal kan gratis ontleend worden. Een telefoon (056/62.13.83) of mail naar de dienst Lokaal Mondiaal Beleid (lokaalmondiaal@waregem.be) volstaat om dit pakket te reserveren. Het didactisch materiaal kan niet worden opgestuurd.