Waregem Winkelt-app: veel gestelde vragen

De app en jouw account

Waar kan ik de Waregem Winkelt-app downloaden?
De app is beschikbaar kan in Google Play (Android) en de App Store (iOs). De app is volledig gratis.

Moet ik een account maken om de app te gebruiken?
Je maakt best een account aan om alle functionaliteiten van de app te gebruiken. Om deel te nemen aan de winacties en om de digitale Waregembon te gebruiken, moet je over een account beschikken.

De winacties

Welke prijzen kan ik winnen?
Per winactie stoppen we 1000 euro in de prijzenpot. De hoofdprijs is een waardebon van 500 euro en er zijn 20 bonnen van 25 euro. De gelukkigen krijgen een bon van de winkel waar ze hun winnende code scanden.

Moet ik zelf iets doen om deel te nemen aan de winacties?
Jij verzamelt Waregempunten bij iedere scan en de rest verloopt volledig automatisch. We zetten bij iedere winactie automatisch al jouw Waregempunten in met een maximum van 25 punten.

Waar kan ik Waregempunten verzamelen?
Je kan Waregempunten verzamelen bij alle deelnemende handelaars. Iedere handelszaak in Waregem kan deelnemen. Vraag dus bij jouw favoriete zaak zeker na of je daar kunt punten sparen.

Waarom ontvang ik bij een tweede scan geen nieuw Waregempunt?
Je kunt ongelimiteerd handelaarspunten sparen (voor je digitale spaarkaart), maar je kunt bij iedere handelaar slechts één Waregempunt per dag verzamelen. Bezoek je meerdere handelaars op dezelfde dag? Dan kan je bij iedere handelszaak één Waregempunt verzamelen.

Hoe weet ik hoeveel Waregempunten ik bezit?
Je vindt het aantal Waregempunten in je digitale portefeuille in de app. In het menu onderaan druk je op “Portefeuille” en vind je bovenaan het aantal verdiende Waregempunten.

De digitale Waregembon

Waar kan ik de digitale Waregembon aankopen?
De digitale Waregembon is enkel beschikbaar in de app Waregem Winkelt.

Waar kan ik de digitale Waregembon gebruiken?
Je kan de digitale Waregembon gebruiken bij alle deelnemende Waregemse handelaars.

Kan ik de digitale Waregembon gebruiken zonder app?
Neen, een digitale Waregembon kopen, schenken, ontvangen en gebruiken kan alleen via de Waregem Winkelt-app.

Hoe kan ik een digitale Waregembon schenken?
Ga in de app naar je Portefeuille en selecteer de bon die je wilt schenken. Als je op “Bon schenken” drukt, ontvang je een link die 24 uur geldig blijft. Die link stuur je door naar de ontvanger, die ook over de app moet beschikken. Bij het openen van de link wordt de digitale Waregembon overgezet.

Ik heb een digitale Waregembon geschonken en mijn bon is verdwenen. En nu?
Van zodra je op “Bon schenken” klikt, heeft de persoon aan wie je de bon schenkt 24 uur tijd om de bon te claimen. Om misbruik te voorkomen, wordt jouw bon 24 uur geblokkeerd. Wordt de bon niet tijdig geclaimd door de ontvanger? Dan zie je de digitale Waregembon na 24 uur opnieuw verschijnen in jouw Portefeuille in de app.

Voor handelaars

Kan ik als niet-Waregemse handelaar in de app verschijnen?
Neen, de Waregem-app is enkel voorbehouden voor handelaars met een vestiging in Waregem en deelgemeenten.

Heb je een specifieke vraag over de Waregem Winkelt-app?
Mail jouw vraag naar waregemapp@waregem.be.

De Waregem-app is een initiatief van autonoom gemeentebedrijf WAGSO en is ontwikkeld in samenwerking met het stadbestuur.