Digihelpers gezocht

Gepubliceerd op Woensdag 06 maart 2024

We zijn steeds op zoek naar vrijwilligers die hun steentje willen bijdragen. Pas jij misschien binnen het profiel?

Iemand die zich intensief wil engageren

Als digihelper beman je een digipunt en moet je wekelijks tot tweewekelijks een vaste dag beschikbaar zijn. Alles is bespreekbaar, maar we zoeken wel iemand die zich op vaste basis enkele uren kan vrijmaken.

Iemand die digitaal gemakkelijk de weg kan vinden

Een grote digitale voorkennis vragen we niet, als digihelper word je namelijk klaargestoomd met een introductiecursus. Wel zoeken we iemand die digitaal gemakkelijk de weg kan vinden. Heb je probleemloos itsme op jouw telefoon geïnstalleerd of maak je graag gebruik van online bankieren? Dan ben jij de man of vrouw voor de job!

Iemand die sociaal is

Allerlei mensen zullen met allerlei vragen langskomen in het digipunt. We willen deze mensen met een glimlach en het nodige geduld bedienen. Help je graag mensen? Dan ben jij de digihelper die wij zoeken.

Wat bieden we jou?

We vragen best wat toewijding van onze digihelpers, dus daar mag iets moois tegenover staan. Als digihelper krijg je:

• Een vrijwilligersvergoeding
  • Opleidingen en kansen om digitaal mee te blijven
  • Sociaal contact
  • Professionele ondersteuning
  • Een kans om jouw inzet en talent te tonen

Interesse?

Heb je interesse om een digipunt te bemannen en mensen digitaal vooruit te helpen? Of zit je nog met enkele vragen? Neem dan vrijblijvend contact op met Bibliotheek Waregem.