10.000 stappenclash

Gepubliceerd op Vrijdag 12 april 2024
01 mei 202431 mei 2024
Mailbanner 10.000 stappenclash

Van 1 tot 31 mei nemen wij het tegen andere steden en gemeenten op in een wedstrijd om zoveel mogelijk stappen te zetten. Neem jij ook deel? Er zijn namelijk prijzen te winnen. En bovendien: elke stap telt!

We vieren elke stap die gezet wordt. Kleine stappen, drempels overwinnen en trots zijn op wat bereikt is. Met jullie geëngageerde medewerking stappen we Waregem naar de overwinning in de 10.000 stappenclash. Daarvoor zorgden we ook voor twee bewegwijzerde wandelingen.

Hoe stap jij Waregem naar de overwinning?

1. Registreer je op www.10000stappen.be of download de app '10.000 stappen'.
  2. Word lid van de groep van Waregem.
  3. Tel je stappen met een stappenteller, activity tracker of smartphone-app.
    Heb je geen stappenteller? Neem dan contact op met het welzijnshuis en leen gratis een stappenteller voor de maand mei.
  4. Koppel je Google Fit, iHealth, Garmin of Fitbit aan 10.000 stappen. Of geef je gezette stappen handmatig in op de 10.000 stappen-website of app.
  5. Beweeg, stap, wandel zoveel mogelijk. Volg de tussenstand live op www.10000stappen.be of in de app.
     Deelnemen via de website    Deelnemen via de app
Bepijling 10000 stappen

Bepijlde wandelingen tijdens de 10.000 stappenclash

Van 1 tot 31 mei kan je twee bepijlde wandelingen doen.

• Visvijvers Desselgem (bekijk de wandeling op RouteYou)
    • Start: parking begraafplaats, Schoendalestraat 341 in Desselgem
    • Parkeren: parking begraafplaats
    • Afstand: 7 km
    • Beschrijving: deze wandeling brengt je naar de vernieuwde Visvijvers van Desselgem, het Schoondalbos en de Leie. Een ideale manier om een nieuw stukje Desselgem te ontdekken.
  • Regenboogpark (bekijk de wandeling op RouteYou)
    • Start: Waregem Sport, Meersstraat 13 in Waregem
    • Parkeren: parking zwembad of Meersstraat
    • Afstand: 3 km
    • Beschrijving: deze wandeling is rolwagentoegankelijk en brengt je langs mooie stukjes van Waregem zoals het Regenboogpark en park Baron Casier.

Redenen om deel te nemen

Het is een leuke uitdaging, alleen of samen met anderen. Door een gezond lichaam heb je minder stress en meer energie. Je ontdekt nieuwe stukjes van Waregem én kan mooie prijzen winnen. Zo kan je een Garmin-tracker winnen en heel wat leuke cadeaubonnen. En wij geven twee spelletjes Monopoly Waregem weg!