EINDEJAARSACTIE EN WINTERSHOPPING

01 december 202331 december 2023
eindejaarsshoppen

Centrumstraten en Het Pand

De eindejaarsactie loopt de hele maand en dit jaar moet je er absoluut bij zijn. Je maakt namelijk kans op 1 jaar gratis shoppen en nog 5000 euro aan Waregembonnen!

We dompelen het stadscentrum op 16-17 december en 23-24 december in een feestelijke sfeer met kerstanimatie, bandjes die vrolijke kerstmuziek spelen en allerlei verrassingen. Tijdens deze shoppingweekends zijn de meeste winkels in de winkelstraten en Het Pand dan ook open.

Kom jij voor de sfeer en gezelligheid? Of ga je liever uitgebreid shoppen om je winstkansen te vergroten? Dan zit je helemaal goed bij de eindejaarsactie van handelaarsvereniging Winkelen in Waregem!

Alle info vind je op de winkeleninwaregem.be

gsm met waregem app

WIN MET DE WAREGEM-APP

Heb jij de Waregem-app al geïnstalleerd? Dan weet je hoe eenvoudig het is om nieuwe winkels te ontdekken, leuke acties te vinden en om eenvoudig en veilig een digitale Waregembon cadeau te doen. In december maak je bovendien kans op 1 jaar gratis shoppen dankzij de eindejaarsactie van handelaarsvereniging Winkelen in Waregem. Dat kan zeer eenvoudig door punten te sparen bij je favoriete handelaars.

Bekijk de pagina van de Waregem-app om aan de slag te gaan