Laatste rookmelders te koop: OP = OP

Gepubliceerd op Vrijdag 24 september 2021

Omdat rookmelders in elke woning verplicht zijn sinds 1 januari 2020, verkochten we in de laatste 2 jaar al flink wat van die toestellen in de stadswinkel. Op dit moment hebben we nog een kleine restvoorraad liggen. Heb jij nog een extra exemplaar van goede kwaliteit nodig? Wacht dan niet langer, want op = op!

10 euro per exemplaar in stadswinkel

Inwoners van Waregem kunnen rookmelders kopen in de stadswinkel voor 10 euro per stuk (max. 4 stuks per adres). De rookmelders bevatten een batterij met een levensduur van 10 jaar.

Indien nodig, kan je de aangekochte rookmelders laten plaatsen door het lokaal diensteneconomiebedrijf Werkplus uit Waregem. Laat je gegevens achter in de stadswinkel en een medewerker van Werkplus contacteert je voor de plaatsing van de rookmelders. Dit gebeurt normaal gezien binnen de 3 weken na aankoop.

Voor doven en slechthorenden is er een speciale actie vanuit de Vlaamse overheid. Meer info daarover op www.vaph.be/nieuws/tegemoetkomingen-voor-rookmelders-voor-doven-en-slechthorenden

Technische fiche rookmelder